Якісно новий рівень обслуговування бізнесу

В ДФС розроблено Концепцію реформування Центрального офісу з обслуговування великих платників податків, яка передбачає якісно новий рівень обслуговування бізнесу. 

Однією з головних та стимулюючих новацій для бізнесу Роман Насіров вважає відміну планових та зустрічних перевірок великих компаній, а також отримання відшкодування ПДВ в автоматичному режимі. Крім того, для таких платників будуть спрощені й процедури митного оформлення товарів.

«Відміна планових та зустрічних перевірок – це великий крок назустріч бізнесу, який ми готові зробити. За  сумлінну сплату податків компанії отримуватимуть ПДВ-автомат та не матимуть планових та зустрічних перевірок», – наголосив Голова ДФС.

За його словами, ці компанії забезпечують більшість надходжень до державного бюджету і саме тому вони потребують індивідуального підходу та високого рівня сервісу.

У Центральному офісі будуть проведені кадрові зміни. Кожне підприємство отримає свого податкового консультанта-координатора. За словами Романа Насірова, великому бізнесу для вирішення проблемних питань не потрібно буде звертатися до різних підрозділів, адже консультант матиме всі можливості для оперативного вирішення в правовому полі усіх питань, з якими компанія зіштовхується у роботі.

У рамках реформи також планується розвиток нових сервісів. Окрім вже діючих 14 сервісів, платникам буде також запропоновано електронну перевірку та уніфікацію бухгалтерського ІТ забезпечення.

До того ж, для зручності платників буде реформовано структуру Центрального офісу. На базі офісу буде створено єдину юридичну особу, що забезпечить єдиний підхід до всіх платників. Центральний офіс матиме 5 управлінь в регіонах України та 7 відділень. Таким чином компанія-платник зможе обрати за зручністю будь-яке відділення, в якому обслуговуватиметься.

Коментарі

kazmetal l.com